Zakładam, że przestawiliście język witryny na polski. Należy wejść w opcję "Moje zamówienia", i obok opcji "szczegóły zamówienia" w prawym rogu pojawi się link 'Faktura", a po kliknięciu rozszerzy do małego menu:
Tu wybieramy opcję "Faktura 1", a po jej kliknięciu pojawi się PDF o swojsko brzmiącym tytule Rechnung, oczywiście w języku niemieckim. Tak to wygląda na Amazon.de, a nie wątpię, że pozostałe Amazony również stosują języki narodowe swoich krajów, a nie ich klientów.I właściwie nie byłoby sensu robić wpisu o tym trywialnym linku, gdyby nie jeden szczegół. Cała ta funkcjonalność nie działa, gdy używacie serwisów w wersji mobilnej. Czyli witryna Amazona na smartfonie nie pokaże wspomnianej opcji Faktura, dopóki nie przestawi się przeglądarki do pracy w wersji na komputer. Zaskakujące ograniczenie, które może stresować klienta, gdy akurat korzysta z komórki i naprędce potrzebuje dowodu zakupu. A nie jest to takie rzadkie, bo komórką można spokojnie dokonać zakupu, ściągnąć PDF i drukować dokumenty na drukarce sieciowej.
Dzięki.
OdpowiedzUsuń