14 grudnia 2019

Curve rozdaje prezenty dla wszystkich użytkowników

Jeśli nie wiesz, czym jest karta Curve, jak się zarejestrować i zdobyć 5 GBP, zobacz wpis TUTAJ.

Twórcy karty Curve zaskoczyli użytkowników przedświąteczną akcją: w prezencie bożonarodzeniowym umożliwili ponowne skorzystanie z programu cashback (Curve Cash) wszystkich użytkownikom kart Blue, czyli standardowych. Każdy może ponownie wybrać trzy sklepy na trzy miesiące, w których zakupy dadzą 1% zwrotu w formie punktów, tak jak to miało miejsce po otrzymaniu karty. Być może to przeoczyliście, ale w aplikacji pojawiła się zachęta do takiego właśnie wyboru.

Na liście sklepów mamy markety jak Tesco, Carrefour, Lidl, Amazon, IKEA, ale i sklepy odzieżowe, jak H&M, GAP, Zara, sieci fast food jak MacDonald, Burger King, i wiele innych. Pełna lista TUTAJ. Akcja nie dotyczy płatnych kart, choć niektórzy ich użytkownicy twierdzą, że także otrzymali zachętę wyboru sklepów w aplikacji. Natomiast nowi użytkownicy kart bezpłatnych, którzy z cashback już korzystają, mogą dzięki prezentowi wydłużyć sobie okres cashbacku.

Przy okazji, co nowego słychać w fintechu Curve? Na rynku brytyjskim uruchomił nowe usługi: kartę Curve mona dodać do Google Pay, a także korzystać z Garmin Pay oraz Fitbit, by płacić zegarkiem. Jest nadzieja, że ta nowinka trafi i do nas. Na Black Friday firma rozdała 15000 funtów w formie doładowań Curve Cash dla klientów w Wielkiej Brytanii. Obecnie proponuje zabawę-konkurs "CurveKaraoke": przeróbkę słów piosenki tak, by kojarzyła się z Curve, a nagrodą są 2 bilety na BRIT Awards.

Szkoda, że działa te mają zasięg jedynie lokalny, co z niesmakiem komentowałem, gdyż firma o ambicjach globalnych powinna mierzyć znacznie dalej. Oby wyciągnięto z tego wnioski, a prezenty świąteczne pojawiały się co roku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz